• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Ragnarok Online Photobucket

    Tuesday 3 May 2011
    Hello! Entry kali nk nak share pasal online games! Hehehehe.. Ape itu online games? OMG!! Takkan la tak tahu kot..Blogging tau plak ek? Hahaha..Im so addicted with this simple but seductive games called ragnarok.. Pada awalnye tengok my cousin main, akhirnya i pun turut join the club. Dalam Ragnarok ni ada beberapa character mengikut jobs masing-masing. Setiap character ada speciality dia tersendiri. Macam i, i main character Shura dan Guillotine Cross. Korang yang tak main R.O mesti tak paham kan? R.O ni bukan Reverse Osmosis ok! Hahhaha.. Short form kepada Ragnarok Online. Ok, berbalik kepada character. Macam biasa la, kalau baru start main game, mestilah mula ngn Novice den lama-lama jadi power. Hehehe..




                                                                   Character Guillotine Cross                      Character Shura      




    Stats Shura saye.Biasa-biasa saje.


    Kat bawah ni image pasal semua character dari Novice kepada 2nd job. 

    Ragnarok Job Tree and Classification


    Kalau korang main games ni, korang akan tau la ape skill dan speciality setiap character ni. Ok, setiap games mesti ada clanz or guild betul? Dalam Ragnarok ni ada W.O.E (War of Emperium).  Setiap "guild" akan bertempur untuk dapatkan Castle dan hadiah. Hahaha.. Memang ramai giler time W.O.E ni.


    K.A.O.S ( Kill All On Sight) ni Guild yang i join! Guild paling kuat! Hehehehe
    I miss this Moment with K.A.O.S


    Screenshot W.O.E

    Ini screenshot Player tengah tunggu nak break Emperium.




    Nampak tak kat tengah2 ada benda colour kuning? Tuh la emperium. Kene jaga, jangan bagi Guild lain pecahkan sebab kalau pecah, Castle tu jadi milik Guild lain.




    PVP and MVP
    Selain W.O.E, PVP and MVP pun ada.. hehehe.. PVP tuh People versus People.  Player akan fight kat sini untuk tengok sape paling kuat. MVP ni pulak Monster versus People. Player akan hunting down Monster (Boss) untuk dapatkan Card dan Rare item / equipment yang Monster Boss tuh drop. Ada MVP yang xkuat, ada MVP  yang kene bawak 1 kampung Guild untuk bunuh. Hahahah..  Picture bawah ni picture PVP dan MVP sekali dalam 1 screen. Monster tuh kt dalam fog tuh.






    Miss this Guild.

    Post a Comment

    0 comments:

    Post a Comment

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...