• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • MARI MENARI SEASON 1

    Thursday 26 July 2012

    Assalammualaikum Semua. Lama nye tak update blog. Berhabuk nye blog saya ni yeh. Well, dah hampir 3tahun dah Mari Menari Season 1 ni dah berlalu. Secara Jujur nya saya rindu sangat pada keluarga Mari Menari dari Peserta sehinggalah ahli Produksi yang sangat best! Harap akan ada gathering bersama dorang. Walaupun pelbagai controversy pada pasangan adik beradik MM NITA, kami berjaya mengharungi dengan baik. I really my this FAMILY.


    Ni Masa minggu keberapa pun aku dah tak ingat.



    Salah eja nama Aku tuh. Tapi takpe. Hahaha



    Voting Line

    Terima Kasih pada semua penyokong. Alhamdulillah undian tak putus2. Harap para penyokong halalkan yea. Ni ada beberapa gambar yang ingin saya share bersama. HikHikHik. 










    Post a Comment

    0 comments:

    Post a Comment

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...